Sekcja Lost & Found obsługiwana przez LS AS zapewnia profesjonalną obsługę w przypadku nieregularności związanych z bagażem.
-
W oparciu o procedury linii lotniczych, zapewniamy pomoc w sporządzaniu reklamacji w przypadku zagubionych lub uszkodzonych bagaży
-
Przy użyciu międzynarodowego systemu komputerowego - World Tracer jesteśmy w stanie zapewnić skuteczne poszukiwanie zagubionych bagaży
-
Świadczymy również usługę dostarczania bagażu do pasażerów (za pośrednictwem firm kurierskich)
-
Oferujemy także informację telefoniczną dotyczącą reklamacji bagażowych
Dodatkowo prowadzona jest rejestracja i magazyn rzeczy pozostawionych na pokładzie samolotu. W przypadku zagubionego bagażu należy udać się do stanowiska agenta obsługi naziemnej LS AS, który znajduje się w Hali Przylotów.
Kontakt do Biura Obsługi Bagażu Zagubionego
LOST AND FOUND OFFICE | + 48 22 206 95 52 | llwmi@lsas.aero