Zarząd
Dariusz jakubowski
Wiceprezes Zarządu
ur. 1973 r.
Doświadczony menedżer z wieloletnią praktyką na stanowiskach kierowniczych, posiadający szerokie kompetencje zdobyte podczas pracy w różnych branżach.
W latach 2015–2024 zasiadał w zarządzie Agencji Rewitalizacji Starówki Sp. z o.o., natomiast w Mazowieckim Centrum Psychiatrii „Drewnica” Sp. z o.o. w latach 2013-2024 przez rok pełnił funkcję Wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej, a przez pozostały okres był Członkiem Rady Nadzorczej.
Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał również na stanowiskach kierowniczych: w Mazowieckim Porcie Lotniczym Warszawa-Modlin sp. z o.o. (2012–2015), w Tele-PERN sp. z o.o. (2004–2006), a także w ORLEN S.A. (2002–2003).
Jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, uzyskał tytuł magistra na kierunku „Zarządzanie potencjałem społecznym firm”. Ukończył kilka kierunków studiów podyplomowych, m.in. w zakresie zarządzania bezpieczeństwem w zakładach przemysłu naftowego, współczesnych systemów i urządzeń telekomunikacyjnych oraz analizy zarządzania.
Ukończył studia doktoranckie w Instytucie Organizacji i Zarządzania w Przemyśle ORGMASZ, specjalizując się w ekonomii i zarządzaniu.
Jacek Kowalski
Wiceprezes Zarządu
ur. 1972 r.
Absolwent geografii na Uniwersytecie Warszawskim, doświadczony manager sektora publicznego. Przez 24 lata zarządzał miastem Nowy Dwór Mazowiecki. Od początku zaangażowany aktywnie w tworzenie Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa-Modlin, zna spółkę i jej sprawy od podszewki.
Wyprowadził miasto, którym zarządzał z marazmu lat 90. Sięgając z sukcesem po środki unijne, odmienił wizerunek Nowego Dworu Mazowieckiego. Zrealizował wiele inwestycji, poprawiając jakość życia w mieście i przyciągając wielu nowych mieszkańców - infrastrukturę drogową, tereny zielone, szkoły, obiekty sportowe, ośrodki kultury… W pracy samorządowej zawsze aktywnie angażował się w projektowanie i realizację kolejnych projektów. Doskonale odnajduje się w labiryncie uwarunkowań administracyjno-prawnych. W czasie, gdy piastował urząd burmistrza miasto zdobywało wiele laurów - m. in. Sportowa Gmina, Lider Edukacji, Gmina Fair Play, Grunt na medal, Mazowiecka Gmina Roku, Europejska Gmina Europejskie Miasto, Eco-Miasto.
W rozwoju Mazowieckiego Portu Lotniczego Warszawa-Modlin widzi szansę rozwoju dla miasta, regionu i kraju. Za priorytet uznaje sprawną rozbudowę infrastruktury lotniska i drogowej wokół niego oraz zwiększenie liczby przewoźników.
Bezpartyjny.
Prywatnie mąż, ojciec i dziadek. Wielki entuzjasta sportu, w szczególności piłki nożnej. Świetnie gra zespołowo, ale w momentach krytycznych nie waha się wziąć odpowiedzialności przywództwa.
Tomasz Szymczak
Wiceprezes Zarządu
ur. 1968 r.
Z wykształcenia ekonomista - to doświadczony menadżer procesów rozwojowych i restrukturyzacyjnych w branży transportu lotniczego i rozwoju infrastruktury.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządach spółek handlowych, między innymi w latach 2016 - 2017 pełnił funkcję Prezesa Zarządu Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta.
Dwukrotnie (przez łącznie sześć lat) sprawował zarząd w obecnie największej pod względem liczby obsługiwanych przewoźników lotniczych firmie świadczącej usługi obsługi naziemnej w Polsce piastując w latach 2006 - 2008 stanowisko Prezesa Zarządu Warsaw Airport Services Sp. z o.o., a następnie w okresie 2014 - 2016 - Wiceprezesa Zarządu tej firmy pod aktualną nazwą Welcome Airport Services Sp. z o.o.
Będąc w latach 2008 – 2010 Krajowym Koordynatorem ds. Lotnisk w spółce PL. 2012 Sp. z o.o. prowadził działania koordynacyjne i kontrolne związane z przygotowaniami portów lotniczych w Polsce do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA Euro 2012, realizowanymi przez stronę publiczną.
W latach 2003 – 2005 związany był ze spółką celową (w ramach konsorcjum) Gdańsk Transport Company powołaną do życia na potrzeby realizacji północnego odcinka autostrady A1 w Polsce, w której pełnił funkcję Menadżera ds. PR & Government Affairs.
Ukończył studia magisterskie na kierunku „Organizacja i zarządzanie” na Uniwersytecie Gdańskim w roku 1993. Posiada tytuł Executive MBA, który uzyskał po ukończeniu studiów na Danube University, Krems an der Donau, w Austrii (2001 r.). W roku 2013 zdobył tytuł doktora nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Gdańskim za dysertację zatytułowaną: „Globalny duopol w produkcji dużych samolotów cywilnych na podstawie transatlantyckiej konkurencji Boeinga i Airbusa”.